inez-in-amerika.reismee.nl

Eindelijk beter weer

Maandag was het lekker weer dus buiten gezeten en ‘s avonds met Caitlin, Audrey en 2 andere jongetjes uit de straat ice cream gehaald. Dinsdag samen met Tricia en de meiden een rondje in de neighborhood gelopen omdat het nogsteeds lekker weer was. ‘S avonds gegeten bij chipotle waar Sam sinds kort werkt en waar we haar dus ook zagen, erg grappig. Woensdag weer een rondje gelopen met Tricia maar nu met een buurvrouw omdat het de laatste dag lekker weer was. ‘S avonds eten bij skyline en daarna met Sam naar de gym. Het was ‘s avonds nog lekker genoeg weer om met het dak open te rijden (Sam heft een cabrio) wat super leuk was en nu echt nog meer zin in de zomer heb gekregen. Donderdag met Sam naar Kenwood (winkelcentrum) om mn ring op te halen die ik van Bram had gekregen die Kleiner gemaakt moest worden. Daarna kwamen we promdresses tegen en dus hebben we al een paar gepast. Ik heb er een gevonden die ik leuk vind maar ga nog even verder kijken. Vrijdag met Christian en een aantal van zijn collega’s wat gedronken bij chandlers (ik had gewoon cola) en daarna oook gegeten met de meiden. Daarna met Tricia naar een haar salon want na 8 maanden werd het toch eindelijk tijd om mn haar te knippen. Het is iets korter dan ik wilde maar inmiddels vind ik het wel leuk. Zaterdag terug naar Kenwood samen met Sam om meer promdresses te passen. Sam heft inmiddels die van haar maar ik weet het nog niet zeker. ‘S avonds samen met Molly en Sam een sleepover bij Sam thuis, erg gezellig. Zondag had Christian een Hockey game In Miami University en van te voren gingen we samen met de meiden daar zwemmen aangezien ze daar ook een zwembad hebben. Uiteindelijk zijn de meiden en ik langer blijven zwemmen terwijl Christian zn wedstrijd had. Daarna samen met 2 teamgenoten waaronder mijn Principle ergens wat gelunched. ‘S avonds weer Sunday funday en naar de gym met Sam.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!