inez-in-amerika.reismee.nl

Bram weg en sleepovers

Maandag was de dag dat bram weer weg ging. Eerst nog samen naar een juwelier gegaan waar ik miijn cadeautje voor ons 1 jaar heb gekregen en daarna door naar het vliegveld. Samen de auto weggebracht net als de vorige keer en daarna samen bij starbucks gewacht tot Bram door de douane moest gaan. Het blijft altijd super lasting om afscheid te moeten nemen maar deze keer was het gelukkig niet zo erg als de vorige keer. Daarna bijna meteen door naar m’n cheerbanquet wat eigenlijk gewoon een awardsnight is. Ik heb ook een award gewonnen namelijk Most Improved en dus MVP (most valuable player) voor basketball cheer season, heel erg leuk. Daarna samen met een paar meiden uit het team ice cream gehaald, erg gezellig. Dinsdag samen met Tricia en de meiden uiteten geweest, Christian had die dag een endoscopie en voelde zich daardoor niet helemaal lekker en heel erg moe en ging daarom dus niet mee. Donderdag naar Caitlins basketball practice gegaan met Christian want aan het eind van de training gingen ze een wedstrijdje ouders tegen kids doen dus daar moesten we natuurlijk bij zijn. ‘S avonds met Sam naar de gym gegaan en daarna een sleepover bij haar thuis, erg gezellig. We worden steeds betere vriendinnen. Vrijdag ochtend samen met Sam en Molly speciale shakes en iced thea gehaald die zijn bedoeld om een maaltijd te vervangen. We hadden er vaker wat over gehoord en waren erg benieuwd dus wilde we het proberen. Voor de shakes gebruikten ze (voor de mensen die het kennen) Herbalife en de thee moest je meer energie geven, was erg lekker en werkte ook goed. Daarna samen nog een tijdje samen bij Sam thuis geweest totdat ze moest werken. ‘S avonds met de groep meiden waar ik een tijde geleden mee naar de film was geweest weer afgesproken. Nu gewoon bij Gillian thuis en ook een sleepover, heel gezellig. Erg blij dat ik nieuwe leuke vriendinnen heb. ‘S ochtends met 3 van de meiden ergens gaan ontbijten en daarna naar Caitlin d’r laatste basketball game. ‘S avonds samen met Christian en de meiden burgers gehaald bij Wendy’s en daarna beneden in de basement onze eerste family movie night waar we dus tegelijk met eten een film hebben gekeken. Zondag even bijkomen van het drukke weekend en met Jinthe facetimen om ons tripje samen te proberen te boeken.

Papa

Wat leuk om weer een verhaal van je te lezen. Mooi dat je steeds meer bevriend bent met Sam en ook met de andere meiden! Heb je voorgaande verhalen ook met veel plezier gelezen, alleen geen reactie meer geplaatst. Was super om alle gezamenlijke verhalen weer te ‘herbeleven’ en zo fijn dat Bram er was op jullie 1 jr lustrum! Binnenkort zien we jou alweer!! Wat heerlijk. Dikke kus, papa

Ineke

Ja, heel leuk dat het je zo goed lijkt af te gaan daar met vriendinnen en dan ook nog zo'n reward winnen.
Fijn dat het afscheid van Bram nu iets minder erg was en fijn dat je familie al gauw weer komt
Dikke kus