inez-in-amerika.reismee.nl

nieuwe vrienden gemaakt

Maandag waren we dus nog vrij en ben ik naar de coffee peddler geweest samen met Emily, de eerste keer dat we samen wat hebben gedaan en erg gezellig. Daarna in voor het eerst in mn eentje naar de gym geweest wat een beetje raar was maar opzich ook wel weer relaxed en als afsluiting van de avond chocoladefondue met de meiden. Dinsdag gewoon school en ‘s avonds weer alleen naar de gym, deze keer Claire tegen gekomen wat wel grappig was en toen kon ik ook met haar mee terug naar huis ipv dat ik opgehaald moest worden. Woensdag waren we weer vrij vanwege senior experience day dus ‘s ochtends naar de gym met sam en daarna ben ik samen met Tricia naar de coffee peddler geweest e nook samen gelunched. Daarna boodschappn gedaan en eindelijk mn ring kleiner laten maken die ik nu volgende week weer op kan halen. Daarnaast heb ik eindelijk een nieuwe agenda gehaald zodat ik alles weer bij kan houden voor mn blog en ‘s avonds samen met wat buren gegeten bij snappys. Donderdag weer naar de gym (ja goed bezig he) en daarna gefacteimed met Jinthe om een plan te maken om elkaar te kunnen zien. Vrijdag onze allerlaatste wedstijd gehad. Als we hadden gewonnen waren we door naar de volgende ronde gegaan maar helaas verloren dus dit was het. Beetje jammer wel maar super blij met de kand om dit uberhaubt gedaan te kunnen hebben. Daarna nog kort naar de gym gegaan met Sam aangezien we vroeg terug waren maar het idee was beter dan de uitvoering, wel gezellig gekletst. Zaterdag gefacetimed met Trix en daarna 3,5 uur met papa. Deels om een plan te maken voor April als ze hier weer heen komen maar ook gewoon gezellig gekletst. Daarna samen met 5 andere meiden naar de film geweest en daarna nog ergens iets gegeten, heel erg gezellig. Een van de leukste avonden tot nu toe. Daarna toen ik thuis kwam met Audrey en Caitlin ook nog een film gekeken, namelijk Pocahontas. Ik kan me de laatste keer dat ik die film heb gezien niet herrineren dus volgensmij vond ik het nog het spannendst omdat ik niet meer wist wat er ging gebeuren. Daarna ook nog een stukje van Tarzan gezien want die hadden ze nog nooit eerder gezien en ik vond dat dat toch een film is die in je opvoedig gezeten moet hebben. Halverwege vond ik het alleen toch wel tijd om te gaan slapen aangezien het al bijna 1 uur was dus hebben we hem de volgende ochtend afgekeken. Daarna zondag ochtend met Ashley naar de gym geweest en daarna ook samen gelunched, leuk voor de afwisseling om met iemand anders te gaan en ook gezellig. Smiddags met bram gefacetimed, de laatste keer voordat hij hier is en verder savonds weer Sunday funday en toen was de week alweer voorbij.

Reacties

Reacties

Ineke

Fijn dat je zo veel leuke dingen kan doen met vrienden en .. dat Bram dus nu snel komt en daarna ook nog weer je ouders.
En heel fijn, dat je ons zo goed op de hoogte houdt van al je belevenissen. Ik geniet er van om het te lezen
Dikke zoen!

Mam

Fijn weer zoveel verhalen van je te lezen lief ?. Het klinkt alsof je heel,veel leuke dingen doet en dat is erg fijn om te lezen. En eh 3,5 uur met papa. Dat had ik ff niet zien aankomen?

Oma

Eindelijk tijd om je blokjes te lezen. Soms heb ik het even druk met van alles. Het is elke keer een feestje te lezen hoe leuk jij het hebt.Wat fijn dat Bram weer bij je is. Geniet ervan lieverd. Dikke kus en liefs van Ome

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!