inez-in-amerika.reismee.nl

Papa en mama weer weg en heel veel snowdays

Maandag moest ik weer naar school terwijl papa en mama zich klaarmaakten voor de terugreis. Cheer practice ging niet door omdat iedereen zich een beetje ziekig voelde. Dinsdag meteen weer een game, dat was ook meteen de laatste schooldag van deze week. Woensdag en donderdag kregen we vrij vanwege de kou, het was namelijk -28 graden. Vrijdag kregen we vrij vanwege sneeuw in de ochtend. Woensdag en donderdag ben ik gewoon thuis gebleven om een beetje bij te komen van het drukke programma met papa en mama. Vrijdag ben ik samen met Christian en de meiden naar het Cincinnati Arts Museum geweest. Veel verschillende soorten kunst waaronder een kamer met schilderijen van allemaal nederlandse schilders zelfs een paar van Van Gogh. Ze hadden ook een gedeelte waar kinderen zelf konden knutselen en dingen maken dus dat heb ik ook samen met Caitlin en Audrey gedaan. Daarna ergens een burger gaan eten en toen snel naar huis want ondanks dat we geen school hadden ging de game wel door. Zaterdag facetimen en ‘s avonds weer een game. Beetje ongemakkelijk wel als je cheers doet waarin je zegt HHS wat de afkorting is voor onze school (Harrison High School) maar de afkorting van de andere school ook HHS (Hamilton High School) is en je hun dus eigenlijk ook aan het aanmoedigen bent. Daarnaast hebben we best wel heftig verloren. Zondag verjaardag van het dochtertje van de zus van tricia die 2 is geworden, waar het eindelijk weer wat lekker weer is dus dat was fijn en beloofd hopelijk wat. Hierna een volle week school maar ik kan me totaal niet herinneren wat er in deze week is gebeurd dus zal er een week in alle blogs missen, oeps.

Ineke

Wow, Dat moet wel heel koud zijn geweest, leuk, die schilderijen

Mam

Hihi. Uit puffen omdat je ouders zijn geweest. Druk maar wat was het fijn!?. Gelukkig dat er nog zoveel sniwsays waren?