inez-in-amerika.reismee.nl

Spiritweek, Bruiloft en Bram op bezoek

Deze week is spirit week wat betekent dat er elke dag een thema is waarin mensen verkleed naar school gaan. De thema’s zijn: maandag USA, dinsdag vacation, woensdag Memes, donderdag holiday en vrijdag wildcat. Zoals we zondag powderpuff hadden waar de meiden een jongens sport doen zo was er op maandag boysball waar de jongens gaan volleyballen, beetje jammer dat de seniors alle wedstrijden hebben gewonnen en de freshmen hebben gewonnen maar goed verder wel grappig om te zien. Woensdag Caitlin aanmoedigen tijdens haar laatste home game. Vrijdag middag eerst een pep assembly en daarna weer een football game. Tijdens de pep assembly speelde het freshmen boysball team tegen de leraren en deed het footballteam een dansnummer samen met de cheerleaders, erg grappig om te zien. Daarna dus de football game en deze week was het een pink out, we gooien ook weer poeder net zoals dat groene poeder. Deze keer geen poeder in m’n oog, wel roze maar gelukkig is roze een mooiere kleur dan groen. Daarna heel snel naar huis want door wat problemen in de planning stond iemand daar op mij te wachten, Bram kwam dit weekend langs! Na eerst meten 3 rondjes vertoppertje te hebben gespeeld met de meiden kregen de we ze naar boven en konden we met z’n 2en samen een film kijken. Zaterdag hadden we de bruiloft van Christians broer, een gedeeltelijke katholieke bruiloft in een kerk met een ceremonie die 45 min duurde. Beetje jammer dat we de vows en I do niet konden horen maar verder mooi. Daarna hadden we een paar uur de tijd tussen de ceremonie en de receptie dus gingen Tricia, de meiden, bram en ik ergens wat eten en drinken en daarna naar een park in downtown Cincinnati. De meiden gingen in het speeltuintje spelen en Bram en ik gingen een rondje lopen en hebben gezellig samen op de grote schommels gezeten. Daarna naar de receptie en na wat schuiven konden bram en ik naast elkaar zitten tijdens het diner en na alle speeches was het tijd om te gaan dansen. Bijna 3 uur lang hebben we samen gedanst, het was een geweldige avond! Zondagochtend een rondje gelopen in een ander park en daarna was het tijd om bram skyline te laten proberen die het tot mijn verbazing de eerste keer meteen lekker vond. ‘S avonds de buren Bram laten ontmoeten en daarna samen met Caitlin ergens eten. Na het eten nog samen een film kijken want dat was dan ook alweer meteen de laatste avond samen. Heel erg leuk weekend wat veel te snel voorbij ging.

Oma Nieboer

Kom net terug van de bridge. Wat fijn dat je weer 2 verhalen hebt gestuurd. Dikke kus en knuffel. ?

Papa Koolhaus?

Hi schat, wat een hoop leuke verhalen weer! Lijkt me heerlijk voor je dat Bram weer even bij je was... maar ook heel moeilijk om zo snel alweer afscheid te moeten nemen! Gauw weer leuke dingen doen en het ons vertellen bij FaceTime en in je leuke blogs! Dikke kus en knuffels, papa?

Hanneke

Lieve Inez
Wat heerlijk dat Bram bij je was!
En wat een geweldige verhalen en belevenissen! Erg leuk om zo mee te kunnen genieten! Dank je wel daarvoor en nog veel plezier daar! Dikke knuffels ???