inez-in-amerika.reismee.nl

Trip naar Nashville

Maandag tijd om naar Nashville te gaan. Alle spullen gepakt en klaar om te gaan. Onderweg bij DQ lunch gegeten en rond 3 uur waren we bij onze Airbnb. Erg ingewikkelde instructies hoe we via de parkeergarage naar ons appartement moesten komen dat het ons erg deed denken aan een wie is de mol opdracht. Uiteindelijk zijn we tot de conclusie gekomen dat papa duidelijk het meeste aan het mollen was en daardoor dus een hele slechte mol of juist een hele goeie kandidaat was. ‘S avonds zijn we naar Broadway gegaan wat een straat is waar allemaal restaurantjes en barren zitten met live muziek. Uiteindelijk naar 3 hele verschillende geweest en 1 van de bewakers wijs gemaakt dat ik 21 was, en gelukkig geloofde hij het dus konden we naar binnen. Dinsdag gebrunched in het Opry land hotel wat een supergroot hotel is met botanische Tuinen en watervallen erin. Daarna rondgelopen door dat hotel heen om alles te zien. Daarna naar de Universiteits campus genaamd Vanderbilt University waarvan wij sterk van mening waren dat het eigenlijk gewoon de nederlandse naam Van der Bilt is maar dat hebben we ze daar toch maar niet verteld. Daar rondgelopen en nadat ik een paar keer ben aangezien voor een student die op bezoek was om te kijken of ik naar deze Universiteit wilde hebben we ook een paar college zalen gezien. Daarna een donut gehaald bij Dunk’n donuts vlak bij ons appartementje want dat wilde mama graag en daarna door naar het BlueBird café. Waarschijnlijk het meest bekende café in Nashville. Het was op TV met tv shows en er zitten vaak mensen van recordingstudios in de zaal. Deze keer waren er 4 artiesten die gingen optreden. Alle kaartjes waren uiverkocht maar aan de deur verkochten ze er nog wel een paar. Na zo’n half uur wachten konden we naar binnen en wat was het leuk. Het was zo leuk dat we de volgende show ook graag wilden zien. Weer buiten gewacht en weer naar binnen gekomen. Deze keer 4 oudere mannen die blijkbaar een aantal hits en platencontracten hebben gehad in hun carrier en dat was te merken. Een geweldige avond en een geweldige afsluiting van onze trip. Woensdag ontbeten bij IHOP (International House Of Pancakes) waar papa en mama de blueberry pancakes hadden die we 3 jaar geleden ook hadden toen we in Amerika waren. Daarna door naar Indianapolis ipv Cincinnati voor een NBA game. Pacers vs Raptors, heel erg leuk om mee te maken en blijkbaar een bucketlist ding van mama. Donderdag moest ik weer naar school alleen ging ik helpen bij een ski-event voor special Olympics. Daarbij gingen wij special needs kids helpen met skiien. Uiteindelijk mochten CJ (een vriend van mij) en ik zelf nog skien dus hebben we samen met een paar leraren nog zo’n 2 uur vrij geskied. Vrijdag wel echt weer naar school maar 1 dag is natuurlijk makkelijk te doen. ‘S avonds onze Homegame waar papa en mama natuurlijk kwamen kijken. Daarnaast was deze game ook bijzonder omdat ik het National Anthem van te voren mocht zingen. Ik was super verkouden en moest ongeveer om de minuut hoesten maar wilde het graag deze dag doen zodat papa en mama het ook live konden meemaken. 2 keer sloeg m’n stem helaas wel een beetje over maar verder ging het heel goed, heel veel mensen waren verbaasd en heb super veel complimentjes gekregen. Zaterdag met papa en mama opzoek naar m’n cadeautje voor mn 18e verjaardag. Uiteindelijk op een hele mooie ring uitgekomen. Daarna spullen gehaald voor het avondeten want wij gingen een nederlandse maaltijd maken. Mijn idee was om hutspot te maken dus dat hebben we gedaan. Christian en Tricia vonden het best wel lekker, de meiden niet zo maar de gehaktballen daarin tegen waren wel een favoriet bij iedereen. Daarna nog een potje kolonisten van Catan gespeeld want dat is ons nieuwe favoriete spel en daarna ook nog een potje spoons wat een spel is dat de tracy’s doen. Zondag was alweer de laatste dag dat papa en mama hier waren. We zijn eerst naar de school gegaan en ze daar een rondleiding gegeven. Daarna met z’n alle gaan lunchen bij een restaurantje bij ons in de buurt. Ik was ook degene die naar school is gereden en naar het restaurant, papa en mama vonden het heel grappig en leuk dat ik nu kan rijden. Daarna gingen we een tour doen van Cincinnati, we zijn naar de Universiteit geweest en daarna naar 1 van de grootste gebouwen waar we vanaf bovenop een heel mooi uitzicht hadden van de hele stad. We zijn door het hotel genaamd Netherland plaza heen gelopen en naar de andere kant van de rivier gegaan zodat we de skyline van de stad konden zien, erg mooi. Daarna met z’n drieen in een restaurantje langs het water ergens gegeten als afsluiting van hun bezoek. Daarna terug naar ons huis, daar nog een kopje thee/koffie gedaan en toen was het alweer tijd om afscheid te nemen. Blijft toch altijd lastig maar deze keer was wel makkelijker dan toen in augustus.

Ineke

Wat heb je prachtig gezongen, ik heb het op facebook nog een aantal keren gehoord, ik kon er niet genoeg van krijgen.

Oma

Wat fijn dat jullie zo'n mooie tijd met elkaar hebben gehad. Liefs

Mam

Wat heerlijk om de verhalen te lezen en onze belevenissen weer langs te lopen. Het was echt zo bijzonder! Dit zullen we nooit vergeten?. En over een paar maanden zien we je alweer, deze keer ook met Pep! Daar verheugen we ons nu al op. En we hebben dan extra veel tijd want we hoeven niet meer langs de Victoria's Secrets haha. Geniet er nog lekker van schat!??

Hanneke

Wat heerlijk was dat voor jullie allemaal om elkaar te zien! Leuk om de verhalen zo van jou terug te lezen!
Hebben ze daar ook Kolonisten van Catan of hadden jouw ouders dat meegenomen?
Fijn dat jullie elkaar binnenkort weer gaan zien!
Dikke knuffel x