inez-in-amerika.reismee.nl

Bram weer weg en Fall break

Maandag was het helaas weer tijd om afscheid te nemen en dat viel me toch wat zwaarder dan verwacht, ik had het daarom ook erg moeilijk die dag maar weet dat ik me moet focussen op hoe leuk het weekend was ipv denken aan hoe lang het duurt totdat we elkaar weer zien en hoe erg ik hem weer ga missen het was namelijk echt een geweldig weekend. Dinsdag en woensdag voel ik me nogteeds niet top, het voelt gewoon weer een beetje zoals in het begin en vind school op de een of andere manier ook weer minder leuk maar het gaat al wel weer wat beter dan maandag. Het voordeel van deze week is dat we maar 4 dagen les hebben want daarna hebben we vijf dagen vrij we hebben dan namelijk Fall break, soort van herfstvakantie dus. Waarom ze niet gewoon een week vrij geven weet ik ook niet maar goed 5 dagen is ook al beter dan niks. Donderdag was serior night voor volleyball en daarna gingen we met een groepje naar skyline. Erg grappig om hun engelse woorden naar het nederlands te laten vertalen via google translate en ze het dan te laten uitspreken waarna ik moet raden wat ze zeggen, bijna onmogelijk en erg hard gelachen. Vrijdag dus een vrije dag en gefacetimed met Jinthe om te plannen wanneer ik bij haar op bezoek zal gaan, waarschijnlijk wordt het 8 t/m 11 maart. Vrijdag weer een football game waarvan we niet wisten dat het enorm koud ging worden dus eindigde iedereen met dekens om hun heen en halverwege ging driekwart van de student section weg dus eindigde we met bijna alleen maar freshmen maar wij zijn wel gebleven. Vrijdag avond sleepover bij Maddie. Zaterdag ochtend toen ik weer thuis was gebrainstormd over wat we allemaal zouden kunnen doen tijdens fallbreak wat lastiger bleek te zijn dan verwacht aangezien Christian en Tricia allebei moeten werken. Uiteindelijk zijn we die dag naar een aantal winkels geweest en daarna naar de film. De film was First Man wat gaat over de eerste keer dat mensen naar de maan gingen. Natuurlijk had ik pas door waar de film over ging toen iemand bij nasa ging solliciteren als astronaut en hij zich voorstelde als Neil en later iemand heb aansprak met Amstrong…. Maar goed, verder wel een leuke en goede film. Daarna Audrey’s Halloween kostuum gehaald en uiteten bij IHOP wat staat voor International House Of Pancakes want hier is breakfast voor dinner heel normaal, ik had daarintegen toch maar gewoon de burger genomen. Zondag moest er eerst de Bengals football game gekeken worden want dat is het team van Cincinnati en daarna met Tricia shoppen. Zondag op maandag een sleepover in onze basement met Caitlin die na 10 minuten van de film al in slaap viel. Maandag wachten tot Christian terug was van werk en toen samen met de meiden naar Rock’in Jump wat zo’n trampoline park is, erg fijn als die meiden meer trucjes op de trampolines kunnen dan ik maar niet heus… Daarna ijsjes gehaald bij Grators wat blijknaar de beroemde ijszaak van Cincinnati is, ik snap nu ook wel waarom. Dinsdag was de laatste dag van fallbreak en ik weet niet wat het was maar ik voelde me die dag gewoon heel erg slecht. Ik was verdrietig, was niet blij dat ik hier ben en zag het allemaal gewoon niet meer zitten. Uiteindelijk een rondje gaan lopen en met veel verschillende mensen gefacetimed wat me een klein beetje kon opvrolijken.

Reacties

Reacties

Oma

Lieverd, je doet zo goed je best. Dikke kus. ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!