inez-in-amerika.reismee.nl

De eerste week in mn Hostfamily


De dag dat ik aankwam (zaterdag 11 augustus) was de verjaardag van mn jongste hostzusje, Audrey, ze werd 8. ‘S avonds kwam familie en wat buren. Vanwege mijn jetlag en het vroege opstaan was het wat veel voor mij en daarom kneep ik er soms even tussenuit wat ze gelukkig volkomen normaal vonden. De eerste dag dat ik echt hier was had ik voor het eerst weer tijd om te facetimen met thuis en dat heb ik dus ook maar meteen gedaan, beetje emotioneel vond ik het toch nog wel om iedereen weer te zien maar het was ook heel fijn. Daarna zijn we naar de winkel Jungle Jams geweest, dat is een supermarkt waar ze verschillende secties van veel verschillende landen hebben en onder andere dus ook een Nederlandse! Het verbaasde me hoe goed die was, stroopwafels, hagelslag, beschuit met muisjes, calvé saus en ook drop! Gelukkig had ik maar 5 pakken stroopwafels en 4 zakken met snoepjes uit Nederland meegenomen, maar goed. ‘S avonds gingen we naar de dierentuin met een deel van Tricia’s (mn hostmom) familie, dat was toch nog een beetje een te drukke planning voor mij en dat kon Christian (mn hostdad) ook merken aan het feit dat ik in slaap viel tijdens de birdshow, oeps.. Toch maar iets eerder naar huis dan gepland dan maar. Maandag ochtend nodigde een paar meiden hier uit de buurt mij uit om mee te gaan ergens te ontbijten, erg blij dat ik dat heb gedaan want toen had ik meteen een paar vriendinnen. Ze hadden me ook meteen meegenomen om een rondje door de school heen te lopen aangezien die open was en man wat zag dat er anders uit dat het Rhedens. Dinsdag was een rustdag die alleen bestond uit FaceTimen en woensdag ging ik naar school toe om mn rooster samen te stellen samen met de counselor. Vrijdag ging ik samen met Claire (het meisje waarmee ik mee naar school rij) schoolspullen halen en ‘s avonds hebben we nog met wat meiden ergens gegeten. Erg fijn om al wat mensen te leren kennen voordat school begint. Zaterdag hadden we een verjaardag en daarvoor gingen we kanoën, een trail van 16 miles (het omrekenen van km naar miles en andersom kan ik nog niet, sorry). Best pittig als je hostzusje in dezelfde kano zit maar jij de enige bent die peddelt. Zondag was het tijd om te gaan shoppen samen met Tricia omdat ik extra kleren nodig had voor school aangezien ik de helft niet aankan vanwege de dresscode... Maandag was de verjaardag van Christian en daarvoor gingen we uiteten met de familie en verder stond die dag in het teken van de laatste vrije dag voordat school begint, spannend...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!