inez-in-amerika.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Om jullie op de hoogte te houden van wat ik allemaal doe tijdens mijn Exchange Year in de US heb ik dit blog aangemaakt. De bedoeling is om ongeveer elke week een nieuwe blog te plaatsen, vanaf nu kun je hier dus elke week nieuwe verhalen en foto’s vinden over mijn avontuur. Via de kaart kun je zien waar ik ben en ben geweest en als je wil kun je een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal wordt geplaatst door je aan te melden voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter t laten in de rechter kolom. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen!

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Inez

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!