inez-in-amerika.reismee.nl

Bram hier en samen naar Indianapolis

Maandag weer naar de gym met Sam waar we een man op zn blote voeten zagen sporten wat er heel raar uitzag en een nog raarder geluid maakte waar Sam en ik de slappe lag om kregen, erg leuk. Daarna bij thuiskomst de basement opruimen want Bram komt morgen! Na wat grondig werk ziet alles er weer spik en span uit, soort van altans want het blijft een huis met kleine kids. Dinsdag was het dan zo ver, de dag dat Bram aankwam (en dus ook de dag dat we alweer 1 jaar een relatie hebben). Eerst gewoon naar school, daarna nog heel kort naar de gym met Sam want we zijn nu zo goed bezig dat we ons schema natuurlijk niet kunnen verpesten. Daarna met zn 5en naar downtown Cincinnati en daar uiteten. Er was is het restaurantje live muziek en nadat een van de serveersters met de zanger had gezongen en Christian en Tricia mij bleven pushen om ook te gaan heb ik uiteindelijk ook nog gezongen. Someone like you van Adele met hem als begeleiding op de gitaar. In het begin een beetje zoekende en wennen aan elkaar maar aan het eind ging het goed en hadden we toch wel de aandacht van de meeste mensen. Daarna snel door naar het vliegveld om Bram op te halen. Deze keer wel optijd! De meiden maakte er een spelletje van wie hem als eerst kon zien en op de een of andere manier was ik degene die hem het laatst zag, nieuwe lenzen nodig misschien? Daarna gingen Bram en ik samen de auto die Bram gehuurd heeft ophalen terwijl de rest alvast naar huis ging. Ik moet namelijk gewoon naar school terwijl Bram hier is dus heeft hij een auto gehuurd zodat hij dingen kan doen terwijl ik op school zit. Sterker nog woensdag ochtend moest ik om 7:30 al op school zijn om m’n cheerspullen in te leveren dus heeft Bram me naar school gebracht, een beetje raar maar wel handig. Na school wat met Audrey gespeeld en daarna Caitlin van school gehaald. Ik heb gereden met Bram naast me, Bram vond het net zoals papa en mama ook heel erg raar om mij te zien rijden maar wel leuk. We voelde ons toch wel een beetje 2 ouders die hun kind van school af gingen halen vooral toen Caitlin zei “oh there are my parents”, maar het was wel erg grappig. Daarna de kids afgezet bij Tricia’s zus terwijl Bram, Christian, Tricia en ik onderweg gingen op onze “dubble date”. We gingen axe throwing. Dan gooi je dus een bijl naar een houten bord waar een target op staat. Team USA tegen team Dutch. Natuurlijk heeft team Dutch gewonnen en nee dat kwam NIET door Bram zoals de meeste waarschijnlijk denken. Van te voren schepte Christian en Bram nog even een beetje op over wie er het beste zou zijn en daarbij werd nadrukkelijk gezegd dat ik hoogstwaarschijnlijk het slechtste zou zijn. NOU MOOI NIET. We hebben 3 spellen gedaan waarbij wij voornamelijk dankzij mij hebben gewonnen en ik met ook degene die het vaaktst de roos had geraakt, we kunnen dus wel zeggen dat ik het beste was en dat heb ik er natuurlijk lekker bij ze ingevreven. Daarna met z’n vieren lekker gegeten bij outback. Donderdag had Bram een casting voor express in Columbus en omdat Christian en Tricia het niet leuk voor ons vonden als we elkaar daardoor de hele dag niet zouden zien lieten ze mij een uur eerder van school gaan zodat ik mee kon. Rond 2 uur gingen wij dus richting Columbus. Erg grappig om Bram tijdens een casting te zien en tegelijkertijd ook een beetje raar om te bedenken dat het alweer bijna een jaar geleden is dat ik m’n laatste casting heb gehad. Na de casting uiteten gegaan bij een restaurant die we aangeraden kregen door de stylists van express. Grappig dat onze ober Bram uitegrbeid vroeg over z’n accent en waar hij vandaan kwam en pas toen ze vroeg waarom hij hier was erachter kwam dat ik ook niet hier vandaan kwam. Blijkbaar heb ik nu dus echt een amerikaans accent heb gekregen. Daarna naar een NHL hockey wedstrijdstrijd van de Columbus blue jackets. Wat gedoe met de tickets waardoor we het begin hebben gemist maar alsnog heel erg leuk. Ook erg leuk dat er een vrouw naast ons zat die dacht dat Bram een exchange student was ipv ik, vooral omdat de ober ook al niet doorhad dat ik hier ook niet vandaan kom. De blue jackets hadden in overtime gewonnen dus het was een erg leuke en spannende game. Vrijdag weer de hele dag naar school maar rond 5 uur naar Indianapolis want daar is waar we een weekendje weg naartoe gaan. De planning was om pizza te bestellen en dan brownies te bakken en een movie night te doen maar omdat we allebei best wel moe waren dachten we dat het een goed idee zou zijn om een powernap te doen. Het werd alleen een powernap waarbij we om 4 uur ‘s nachts pas weer wakker werden dus dat plan ging niet meer door. Zaterdag gebruncht bij een tentje genaamd le Peep waar toen wij aankwamen net een heftig ongeluk op de hoek van de straat was gebeurd waardoor 2 auto’s helemaal in de kreukels lagen maar verder wel lekker gegeten. Aan het eind van de middag zijn we naar de bios gegaan en hebben we de film A star is born gezien in een bioscoop waar ze een groot bord hebben aan de voorkant van het gebouw waarop staat welke films er draaien en je de kaartjes buiten de deur moet kopen, erg grappig en lekker amerikaans. Daarna gegeten in een erg lekker Italiaans restaurant waarvan we eerst dachten dat het heel klein was er en niemand aan het eten was waardoor ik het niet helemaal vertrouwde maar we er later achterkwamen dat het binnen super groot was en er heel veel mensen zaten. Daarnaast serveerde ze alles in family size porties wat erg handig is als je met een familie bent maar erg veel is als je maar met zn tween bent, nogsteeds wel erg lekker. Zondag wilde we naar een musical die zaterdag avond uitverkocht waren maar helaas was die inmiddels nu ook weer uitverkkocht. Toen zijn we maar gaan mini glow golfen. Daarna zijn de in de arcade hall gegaan die er toevallig naast zat en daar hebben we nog een paar uur spelletjes gespeeld. Rond 6 uur gaan eten (lekker nederlandse tijd) bij het bekentste restaurant in Indianapolis waar we heerlijk hebben gegeten. Rond 8 uur weer richting Harrison en toen zat ons weekendje weg er al weer op.

Reacties

Reacties

Oma

Wat fijn dat Bram weer geweest is.
Dikke kus

Mam

Wat heerlijk om je verhaal te lezen. Jullie hebben er een heerlijke tijd van gemaakt, al was het natuurlijk veel te kort!?

Ineke

Leuk weer zo'n verhaal. Goed van jou met die bijl zeg!En heerlijk dat Bram er was.Dikke kus
Oma Ineke

Hanneke

HĂ© wat goed van jou met die bijl zeg! Heerlijk dat Bram er weer was en jullie samen op stap zijn geweest.
Erg leuk om te lezen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!