inez-in-amerika.reismee.nl

Papa en Mama hier!!!

Maandag cheerpractice en voor het eerst een backhandspring geoefent. Ik was te groot voor het oefending waardoor ik er per ongeluk overheen sprong en viel, tot vermaak van iedereen onderandere ikzelf. Het ging veel beter dan verwacht en kan het eigenlijk al bijna! Dinsdag vervolgens spierpijn als nooit eerder. ALLES en daarmee bedoel ik ook echt ALLES doet pijn. Elke kleine beweging, zelfs aankleden en lenzen indoen… Daarnaast ook nog eens een game die een stuk moeilijker ging dan normal vanwege die spierpijn, gelukkig was het ver weg dus waren er bijna geen mensen kijken. Donderdag een 2 hour delay dusk on iets langer blijven slapen wat erg fijn was. ‘S avonds was het erg raar wat het was midden in de nacht voor jullie maar papa en mama waren toen al onderweg naar het vliegveld. En vlak voordat ik ging slapen kreeg ik een berichtje dat ze al door de douane heen waren, het was zo’n raar en onwerkelijk gevoel dat we elkaar de volgende dag weer zouden zien. Vrijdag kwamen papa en mama dus hier aan. We gingen ze ophalen/ontmoeten op het vliegveld en daarna zouden zij hun auto regelen en Christian en ik alvast door naar de game. Uiteindelijk kwamen ze eerder aan op het vliegveld dan verwacht dus toen wij aankwamen waren ze al bij de baggage, maar dat maakte niet uit. Heel fijn (ook een beetje raar) maar voornamelijk erg leuk om elkaar weer te kunnen zien en ik denk dat we wel zo’n ruim 5 min hebben geknuffeld. Daarna gewacht op baggage en toen gingen Christian, de meiden en ik dus alvast naar de game want die begon om 7 uur en ik moest natuurlijk op tijd zijn. Ondertussen ging Tricia mee met papa en mama om de auto op te halen en daarna ook door naar de game. Erg leuk om papa en mama er een keer bij te hebben. Daarna ging ik mee met hun naar de Airbnb en heb daar geslapen, gezellig met mama in het tweepersoonsbed. Zaterdagochtend ergens gebrunched en daarna door naar Harrison om papa en mama het huis te laten zien. Eerst een rondleiding gegeven en daarna cadeautjes. ‘S avonds met z’n alle uiteten geweest in een restaurantje met uitzicht over Cincinnati. Daarna nog ijsjes gehaald bij DE ijszaak van Cincinnati genaamd graetors. Toen terug naar de Airbnb want daar sliep ik nog een keer alleen inmiddels was het heel hard begonnen te sneeuwen dus moesten we in een soort sneeuwstorm naar huis, op sommige momenten konden we de weg nieteens meer zien, beetje eng soms wel. En na eerst de verkeerde oprit (die van een ander huis) op te zijn gereden hebben we het gehaald en zijn we veilig aangekomen. Zondag werden we dus wakker met een grote witte deken over alles heen buiten dus toen was het tijd op te gaan shoppen. Natuurlijk moesten we naar de Victoria Secret voor mama waar ze volgensmij bijna net zo veel naar uitkeek als om met mij te zijn. Uitendelijk ruim 2 uur daarbinnen geweest, iets langer dan gepland en ook een beetje zeilig voor papa die op ons aan het wachten was maar wel geslaagd voor de komende paar jaar. Daarna gezocht naar een sieraad voor m’n 18e verjaardags cadeautje, nog niet geslaagd maar wel een mooie ring gezien. Daarnaast ook naar de apple store geweest om Airpods te halen want dat was m’n verlate kerstcadeau. Daarna hebben papa en mama een deel van de Sunday Funday groep ontmoet en daarna door naar skyline waar ze voor het eerst skyline hebben geproeft. Papa vond het best wel lekker tot volgensmij allebei onze verbazing maar mama vond het minder lekker en voornamelijk erg raar net als ik in het begin. Maar wel een van de bucketlist dingen gedaan.

Reacties

Reacties

Ineke

Heerlijk voor jullie allemaal en war is skyline precies?

Oma

Wat fantastisch dat jij Papa en Mama Samen met je host family kon ophalen. Liefs.

Mam

Het was echt heeeerlijk om je weer te zien EN knuffelen. En nee, de Victoria's Secrets haalde het bij lange na niet bij jou schat, even voor de duidelijkheid ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!