inez-in-amerika.reismee.nl

Heel veel sneeuw

Maandag en woensdag cheerpractice en dinsdag een game. We waren eerst erg goed bezig maar helaas nu weer verloren. Donderdag was Caitlin jarig dus woensdag avond had ik samen met Tricia ballonnen opgeblazen en donderdag ochtend had ik die in d’r kamer gestopt als verassing. ‘S avonds gewoon met zn 5en uiteten geweest en daarna kadootjes. Vrijdag weer een game en ook weer verloren maar wel nieuwe stunts kunnen doen. Vrijdag op zaterdag avond heeft het gesneeuwd. Om nog caitlins verjaardag te vieren met de rest van de familie uiteten geweest. Daarna met Caitlin naar buiten gegaan om een sneeuwpop te maken. Halverwege kwamen we in de problemen omdat we hem te groot hadden gemaakt dus hadden we Christians hulp nodig om het “bovenlichaam” op de onderkant te tillen. De sneeuwpop is uiteindelijk groter geworden dan ik en Caitlin heeft hem Fredrick genoemt. We zijn er wel een paar uur mee bezig geweest denk ik. Van zaterdag op zondag heeft het nog meer gesneeuwd en veel ook, inmiddels ligt er zo’n ruim 15-20 cm sneeuw. Zondag alleen naar de gym geweest wat nog een uitdaging was met parkeren aangezien ze de parkeerplaatst niet sneeuwvrij hadden gemaakt en verder thuis een beetje gechilld en wat spelletjes gespeeld nadat de meiden uitgeput waren van het rondrennen buiten. Het laatste weekend voordat papa en mama hier zijn! Mama is al erg blij dat ze hier komen tijdens de sneeuw ;)