inez-in-amerika.reismee.nl

bijna kerst

17-23 dec

Deze week maar 3 dagen naar school en dan vakantie. Dinsdag een basketballgame en op dinsdag en woensdag exams, niet te vergelijken met die van ons. Allemaal meerkeuze vragen en echt leren was (in ieder geval voor mij) ook niet echt nodig, best makkelijk dus. Donderdag dus onze eerste dag vrij, gewoon rustig aan gedaan en even bijkomen. Vrijdagochtend vrij vroeg (9 uur) met Christian de deur uit om kerstkado’s te halen. Ik was geslaagd voor de meiden en Tricia en had die van Christian al dus ik was klaar maar Christian had er nog wat meer moeite mee om iets voor tricia te vinden. Hij zat er over na te denken om een hottub te halen maar uiteindelijk is het helaas voor mij toch een upgrade van d’r ring geworden. Daarna ‘s avonds weer een basketball game waar we daarvoor ook met ons cheerteam secret santa gingen doen. Ik was donderdag avond met Sam naar target geweest om onze cadeautjes te halen, ik volledig in de veronderstelling dat Sam Tabitha had voor d’r secret santa, blijkt dat Sam mij had en ik dus soort van m’n eigen cadeautjes heb uitgekozen. Ik was erg in de war maar het was erg grappig. Zaterdag gingen we bowlen met Christians familie en daarna met z’n alle gelunched. Zondag kwamen alle Tracys naar ons toe en hebben we met z’n alle in de basement de Bengals game gekeken. Christians broer Mike en zijn familie wonen in Columbus en zijn voor kerst hierheen gekomen, van zondag op maandag bleven ze bij ons slapen en dan zouden ze daarna naar Christians ouders gaan. Ik had er eerst niet zo veel zin in dat ze zouden komen maar uiteindelijk was het erg gezellig.

Reacties

Reacties

Ineke

Ook leuk om te lezen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!