inez-in-amerika.reismee.nl

Bengals Game

Maandag cheerpractice en dinsdag een game. Erg fijn als het buiten -9 graden Celcius is en je in je rokje naar school moet omdat we ons uniform aan moeten op dagen dat we homegames hebben, beetje frisjes. Woensdag ook weer cheerpractice maar onze school doet elk jaar vlak voor Christmasbreak een Canned food drive. Dat houd in dat ze verpakt eten verzamelen en het verdelen over de mensen die het nodig hebben in de community. Ipv cheerpractice hielpen we al die dingen te verplaatsen, net zo intensief. ‘S avonds uit eten en daarna eindelijk onze kerstboom gehaald en daarna ook versierd. Omdat we redelijk laat waren was er niet veel keus meer en moesten we naar 2 verschillende plekken voordat we kerstbomen hadden gevonden maar goed we hebben er nu een. Daarnaast hangen ze niet zoals bij ons alleen maar kerstballen in de boom maar juist super veel andere ornaments en bijna geen kerstballen daarnaast hebben we ook een kerstmust als piek, erg grappig. Donderdag weer een choir concert. Eerst moesten we naar de band concert en daarna wachten op onze beurt in de choir concert dus uiteindelijk 2 uur gewacht om zo’n 10 min te kunnen zingen, niet top dus maarja. Zaterdag ging ik in m’n eentje shoppen, Tricia moest werken en had mij afgezet bij de shopping mall en kwam me weer ophalen nadat ze klaar was dus ik had een aantal uren alleen. Beetje raar maar ook wel een keer fijn. ‘S avonds ging ik samen met Sam, een meisje uit het cheerteam, naar de film. We hebben bohemian rhapsody gezien, erg lange film maar wel erg goed. Zondag ging ik naar de laatste homegame van de Bengals, het Footballteam van Cincinnati. Heel erg leuke nieuwe ervaring en ze hadden ook nog eens gewonnen! Het was wel kouder dan verwacht en ik snap het nogsteeds niet helemaal en omdat fans van beide teams gewoon door elkaar zitten was ik soms een beetje in de war of ik nou wel of niet moest juichen maar ik vond de sfeer echt heel gaaf. Weer een ding van m’n Exchange year Bucketlist gedaan.  

Reacties

Reacties

Papa

Hi schat, wat leuk dat je weer een verhaal hebt gepost! Leuke nieuwe ervaring dus, fijn dat je dat allemaal mag meemaken. Enjoy! Kus en nog 2 weken....

Ineke

Blij weer van je te horen, maar brrr wel koud dus met dat korte rokje, maar ja, je moet wat over hebben voor je hobby blijkt. Nog veel plezier, lieve schat

Mam

Wat fijn dat je zoveel echte Amerikaanse dingen doet! En onze kerstboom heeft voortaan ook een muts ipv piek?. Heel leuk om weer een verhaal van je te lezen! Daar geniet ik altijd van.? see you soon!!??mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!