inez-in-amerika.reismee.nl

Bram weer weg en eerste keer cheerleaden

Maandag was de laatste dag in Louisville, we hebben ergens gebruched en daarna de spullen gepakt en rond 4 uur zijn we weer richting Cincinnati gegaan. Daar hebben we ‘s avonds samen (voornamelijk Bram) gekookt. We hadden kip met groenten en aardappels, typische Nederlandse opstelling dus en als toetje hadden we Nederlandse appelflappen gemaakt die erg in de smaak vielen. ‘S avonds samen naar Cincinnati en daar in het reuzenrad geweest we hadden namelijk alweer 9 maanden, tijd gaat snel. Dinsdag ging Bram helaas weer weg, deze keer kon ik gelukkig wel mee hem uitzwaaien. We zijn samen naar de autoverhuur gereden en vanuit daar met een shuttle naar het vliegveld gegaan. Nadat we afscheid hadden genomen en ik uiteraard dus weer aan het huilen was kwam er een man naar me toe om te vragen of alles oke was en of ik iets nodig had, het was dus erg duidelijk te zien. Daarna kwam Christian me ophalen die me daarna thuis afgezet had waar ik ongeveer een uur voor mezelf had om even bij te komen. Deze keer viel me nog zwaarder dan de vorige keer, misschien omdat we nu niet weten wanneer we elkaar weer gaan zien en de vorige keer wel maar ik weet het niet. Woensdag was ik superblij dat ik weer naar school mocht, NOT. Het enige leuke was dat ik m’n eerste cheerpractice had. Ik had de train-outfit nog niet dus uiteindelijk heb ik het maar in m’n gewone kleren gedaan wat opzich wel redelijk gin gen het enige wat we hadden gedaan was mij een aantal cheers leren. Donderdag na school na een hele lange tijd weer met Floor gefacetimed en daarna voor het eerst met Luca, erg leuk om hun weer te zien en spreken. Vrijdag was de eerste basketball wedstrijd en dus de eerste wedstrijd waarbij ik ging cheerleaden. Ik was toch wel een beetje nerveus en ook wel terecht want de helft van de tijd stond ik maar een beetje ongemakkelijk te klappen omdat ik dat moest doen als ik een cheer niet kende en ik kende er dus best wel veel niet. Ondanks dat vond ik het nogsteeds erg leuk en ik heb ook echt wel zin in de rest van het seizoen. Zaterdag aan het eind van de middag samen met Christian en Caitlin iets doen we wisten alleen nog niet wat, zelfs niet toen we in de auto stapte. Uiteindelijk hadden we gekeken naar een kerstkado voor Tricia en daarna gingen we naar iets genaamt Main Event waarvan we niet wisten wat het was maar we gingen gewoon even kijken. Bleek dat er super veel arcade en videogame spellen waren, een bowlingbaan, een bar/restaurant en lasergamen. Wij kozen voor Lasergamen en de spellen. Erg intense potje airhockey tegen Christian gespeeld die ik uiteindelijk helaas heb verloren, daarnaast dansen en dus lasergamen, een super leuke tijd gehad en erg leuk om in competitie te gaan met Christian. Daarna even rondgelopen in een ander stadje daar in de buurt, daar gezocht naar kerstcadeautjes (niet geslaagd) en wat gegeten. Erg leuk en gezellige avond. ‘S avonds was het tijd om schoen te zetten. Ik heb ze allemaal hun schoen neer laten zetten en een verlanglijstje laten maken, inclusief mijzelf omdat Audrey denkt dat Sinterklaas echt is. Daarna toen ze allemaal naar boven waren heb ik de cadeautjes in Caitlin en Audrey’s schoenen en in die van Christian, Tricia en mij gewoon pepernoten en snoepjes. Daarnaast had ik heel veel pepernoten en ander snoepgoed om de schoenen heen gedaan om het meer te versieren. Ik had ze verteld dat ze moesten wachten tot iedereen wakker is voordat ze naar beneden mochten gaan om te gaan kijken. Toen ik (als laatste) ook wakker was gingen we allemaal samen naar beneden, ik in de veronderstelling alles aan te treffen precies zoals ik het had achter gelaten de avond ervoor, maar toen zag ik ineens een theepot op m’n schoen staan. Onze theepot was namelijk gebroken en ik wilde al een hele tijd een nieuwe maar het kwam er telkens niet van, nu had Christian du seen nieuwe gehaald en als verassing die “in” mn schoen gedaan. Erg grappig omdat er voor mij nu ook nog een soort verassing bij zat. Zondagmiddag voor de laatste keer met Bram facetimen voordat hij weer terug naar Nederland zou gaan en we weer tijdsverschil hebben. Zondag avond ging ik mee naar een van de soort van schilderlessen die Tricia geeft. Zij maakt dan een schilderij en tijdens de les/workshop laat ze dan zien en legt ze het uit hoe je dat doet. Dit keer was het een schilderij van de eifeltoren, ik vond het heel erg leuk en vond dat hij ook nog best goed gelukt was. Een geslaagd weekend dus.

Reacties

Reacties

Oma

Lieve schat, wat doe je het toch goed met alle ups en downs. Leuk dat je de Fam. de Sinterklaas traditie hebt laten meemaken. Dikke kus.

Ineke

Ja, heel leuk voor die mensen en ze hebben het dus ook begrepen door jou ook een cadeautje te doen. En met het chaarleaden komt het vast ook goed. veel liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!