inez-in-amerika.reismee.nl

Eerste snow-delay

Maandag na school foto’s maken voor cheerleaden. Eerst nog m’n uniform en spullen regelen wat nog wel een beetje een gedoe was omdat ik uiteraard weer niet dezelfde maten heb als de meeste andere meiden en amerikaanse maten en ik geen vrienden zijn. Erg leuk om met het hele team voor de eerste keer met z’n alle bij elkaar te zijn. Dinsdag kreeg ik wat keelpijn wat uiteindelijk leidde tot hele erge verkoudheid, schorre stem en hoofdpijn… Woensdag avond/nacht begon het wat te sneeuwen ,ja het is nog hefst maar dat boeit het Ohio weer total niet, maar dat zorgde er wel voor dat we donderdag ochtend een 2 uur ice/snow delay hadden wat ervoor zorgde dat we pas om 10 uur hoefde te beginnen ipv om 8 uur, beetje overdreven want zo erg was het allemaal niet maar ik kon langer slapen dus mij hoor je niet klagen. Sommige huizen hadden alleen geen elektriciteit meer waaronder de zus van Tricia end us kwam die samen met de kids naar ons toe. Haar kinderen zijn alleen nog maar 2 en 4 en dat in combinatie met Audrey en Caitlin maakt veel lawaai dus vluchtte ik maar naar de kelder angezien ik al hoofdpijn had. Doordat ze geen elektriciteit hadden konden ze ook niet koken dus gingen we met z’n alle ergens eten. Donderdag en vrijdag vroeg naar bed in de hoop beter te worden. Zaterdag samen met de meiden, nouja soort van, eigenlijk voornamelijk ikzelf, de basement opgeruimd want dat werd namelijk wel weer tijd en Bram komt woensdag! Zondag weer naar een shopping mall om wat dingen voor coronation te regelen (een feest van school) maar dit keer met Claire. Erg grappig als je in een pashokje kleren aan het passen bent en je ouders ineens bellen. Ik neem op omdat ik altijd degene ben die hun belt en niet andersom dus ik denk misschien is er iets aan de hand. Dan krijg ik papa aan de lijn met “Hallo ik belde gewoon even om te kijken hoe het met je gaat, heb ze toch later maar even terug gebeld. Daarna een beetje optijd slapen want er staat er drukke week aan te komen.

Reacties

Reacties

Mam

Wat een mietjes zeg die Amerikanen, meteen snow delay en geen stroom als het een beetje sneeuwt ?. Veel plezier met Bram schat!!??

Oma

Fijn dat Bram komt. Héél veel plezier samen. Dikke kus.

Hanneke

Hi Inez
Leuk om te lezen hoe het daar gaat!
Grappig die Amerikaanse manier van omgaan met veiligheid.....
Heel veel plezier met Bram!!
Dikke knuffel!

Ineke

Heeel veeel plezier met Bram~!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!