inez-in-amerika.reismee.nl

Cheer try-out en veteran's day

Dinsdag waren we vrij want het was election day. Ik had gehoopt dat we misschien naar een andere stad zouden kunnen gaan zoals bijvoorbeeld naar Columbus, helaas moest Christian tot 3 werken en moest Tricia vanaf 3 werken dus dat was onmogelijk. Uiteindelijk maar een rondje gaan hardlopen e naan het eind van de middag wezen bowlen met Christian, Caitlin en Audrey. Erg gezellig en de eerste ronde had ik ook nog gewonnen. Daarna een lang gesprek met Christian gehad en het gaat helaas niet meer lukken om nog naar new York te gaan dus dat wordt nu verplaatst naar de volgende keer als Bram in New York zit wat vanaf waarschijnlijk rond februari zal zijn, dus dat wordt nog vervolgd. Woensdag na school had ik m’n cheer try-out, en heb het gehaald! Dus vanaf nu ben ik de tallest cheerleader in Harrison high school history. Vrijdag was het veterant’s day, daarin honeren ze de veteranen militairen. Als choir zongen we 3 liedjes waaronder het National Anthem, dus die kan ik nu ook! Daarna ontmoette ik een tweede wereld oorlog veteran die onderandere ook in Nederland heft gevochten, heel bijzonder om zijn verhalen te horen en hem te ontmoeten. Vrijdag avond een “feestje” bij Jace thuis, erg typisch amerikaans en erg grappig om mee te maken. Zaterdag met Ashley wezen shoppen, schoenen en sieraden gehaald voor coronation want dat is over anderhalve week. Daarna samen ergens gegeten en savonds maskertjes en gekletst, heel erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Zondag ochtend wat uiteindelijk meer richting de middag werd met Kaylee ergens wezen ontbijten, erg leuk tentje genaamd first watch, erg lekker (en gezond) gegeten en erg gezellig. Overall dus een erg leuk weekend!

Reacties

Reacties

Ineke

Lieve schat, wat leuk om te lezen. Jouw vader heeft het me doorgestuurd, jammer van alle gemiste verhalen., maar dat komt nu goed, hoop ik
vel liefs Oma Ineke

Mam

Hey tallest Chearleaden, looking good! Wat gaaf dat je dit gaat doen! Wat een echt Amerikaans avontuur zit je in zeg, wat maak je veel mee. Geniet er van! Over 2 maande komen we kijken bij een wedstrijd! Heel veel liefs mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!