inez-in-amerika.reismee.nl

18e verjaardag!

Maandag avond een choir concert van 7 tot ongeveer half 8. Erg fijn als je al op het podium staat een paar minute voor 7 om de warm-ups te doen en je telefoon ineens afgaat en dan nog een keer en nog een keer en nog een keer… Dan toch maar even kijken wat er aan de hand is op een moment dat niemand het door heeft, 6 gemiste oproepen van papa en mama het was namelijk al 30 oktober in Nederland. Nadat het concert afgelopen was en ik weer thuis was toch nog even gebeld en met de hulp van mama gekozen welke ‘taart’ ik wilde wat nog even spannend werd wat Christian ervan ging maken. Toen moest ik van Christian in mn kamer gaan kijken want daar was een verassing, hij riep nog wel vlak van te voren “Bram is niet hoor!”, maar de meiden hadden zo veel ballonnen opgeblazen dat mn hele kamer vol lag. Een hele leuke verassing die me eindelijk een beetje zin gaf in m’n verjaardag. Dinsdag was het dan zo ver, eindelijk 18!! Erg leuk wakker worden in een kamer vol met ballonnen en hele grote 18 helium ballonnen aan mn bed. Overdag gewoon naar school maar daar wel op de nederlandse manier getrakteerd wat sommige mensen toch wel een beetje raar vonden en heb daarom dan ook meerdere keren de vraag gekregen: “hoor jij niet dingen te krijgen ipv weg te geven?” Veel felicitaties gekregen en in 3 verschillende talen lang zal ze leven gehoord. Na school bellen met thuis, huismannen oma Nieboer en Trix waren in Velp en hebben mijn verjaardag gewoon zonder mij gevierd. ‘S avonds downtown Cincinnati in en gegeten bij een leuk restaurant genaamt Yardhouse, ook erg lekker. Daarna het grote reuzenrad in, heel erg leuk om dat met zn 5en te doen. Daarna naar huis en pompoenen carven, leuke amerikaanse ervaring en ik vond dat die van mij best goed gelukt was. Als laatste nog met Bram facetimen en de paar cadeautjes die ik wel had (het pakketje met alle cadeautjes was namelijk vertraagd) eindelijk uitgepakt. Een beetje een rare maar vooral een hele leuke dag! Woensdag was het Halloween, overdag gewoon naar school en uiteraard had ik nog geen kostuum dus die moest ik daarna last minute nog gaan regelen. Gelukkig had onze overbuurvrouw nog een Belle kostuum en aangezien ze ongeveer mijn lengte heeft paste die ook nog dus dat werd het. Eerst met z’n alle bij de buren eten en daarna natuurlijk foto’s maken van alle outfits. Ik had Caitlin beloofd om met haar en haar vriendin mee te lopen en uiteindelijk ging er ook nog een 16 jarig meisje met ons mee. Na 5 tot 10 minuten waren we de meiden al kwijt en liep ik alleen nog met dat andere meisje, maar het was erg gezellig en aan het eind kwamen we Caitlin en Kiersten weer tegen dus het laatste stuk hadden we weer met hun gelopen. Ik vond het een erg leuke ervaring, sommige mensen zeiden dat ze vonden dat ik er mooi uitzag, andere moesten lachen als ik zei trick or treat en weer andere mensen keken me aan met een blik van “ben jij niet te oud voor dit?” maar ik vond het wel grappig. Daarna weer met iedereen naar het huis van de buren en daar nog een hele tijd geweest en altijd grappig wanneer volwassenen aardig aangeschoten zijn. Ik kreeg van Tricia en de buurvrouw ook een glas wijn aangezien ik nu achtien en dus volwassen ben. Deze dag was ook het pakketje aangekomen dus die heb ik ‘s avonds uitgepakt. Heel veel lieve kaartjes en leuke cadeautjes, bedankt daarvoor! Donderdag na school een physical halen wat gewoon een simple check is om te kijken of je gezond genoeg bent om te kunnen sporten. Uiteraard wist ik niet alle antwoorden op t formulier wat ik moest antwoorden dus wat doe je dan, dokter mama facetimen voor hulp. Vrijdag de playoffs football game, omdat de school waar we tegen moesten 2 uur rijden was had de school een bus geregeld waarmee we konden gaan en niet iedereen zo lang hoefde te rijden. Het thema was Christmas dus iedereen had kersttruien aan en gedurende de rit werden er een aantal kerstliedjes gespeeld. Helaas hadden we verloren wat betekend dat dat ook de laatste game was. Zaterdag weer een rijles met tricia, deze keer de grotere wegen op en in het donker. Zondag naar de Findlay market in downtown Cincinnati alleen omdat Caitlin en Audrey zich allebei niet zo lekker voelden bleven we niet zo lang als gepland en konden we niet rustig rondlopen dus gaan we binnenkort nog een keer terug. Verder zijn Christian en ik bezig om te kijken of we voor een paar dagen naar new York kunnen zodat ik bram kan zien. ‘S avonds was de Sunday funday voor het eerst bij ons en aangezien we niet genoeg zitplekken hadden was het een beetje chaotisch maar verder wel gezellig. Ook denken de moeders van Claire McCurly en Emily Conners er over na om ze als graduation present een ticket naar nederland te geven, wat me erg verbaasde maar lijkt me wel leuk.

Reacties

Reacties

Ineke

Moeilijk hoor zo;n verjaardag ver weg. Je slaat je er toch maar weer dapper doorheen

Mama

Lieve schat, wat een leuke verhalen. En wat fijn dat je verjaardag toch leuk was. Je zult hem altijd blijven onthouden! Lieve kus, mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!