inez-in-amerika.reismee.nl

Showtime

Maandag ging ik mee met een field trip naar een airforce armi base museum. Ik was blij dat er nog 1 normaal meisje bij zat die ook ouder was dan 15 met wie ik rond kon lopen want de rest van de kinderen was erg raar, kinderachtig en irritant maar het was wel beter dan naar school gaan. Maandag en dinsdag ook rehearsal van 3 tot 8 wat betekend dat ik van 8 tot 8 op school zit. Niet de leukste bezigheid maar het is nog maar voor heel even. Woensdag was opening night voor de musical dus de eerste dag dat we de show voor publiek doen. Aardig wat tech issues wat erg jammer was maar verder ging het wel goed. Donderdag de tweede avond van de show en gelukkig ging het deze keer beter want nu kwamen Christian, Tricia en de meiden kijken. De rehearsals waren niet echt leuk maar de show zelf was nog wel een leuke ervaring, ik ben wel blij dat het inmiddels klaar is. Vrijdag weer een football game en het zou eigenlijk onze laatste moeten zijn maar omdat we goed genoeg hebben gespeeld dit seizoen gaan we naar de playoffs en hebben we volgende week nog een extra game. Het was wel erg spannend want in de laatste tien seconden was het andere team heel erg close tot het scoren van een touchdown en als ze die zouden scoren dan zouden wij verliezen, zo niet dan zouden we winnen. Gelukkig is het ze dus niet gelukt waardoor we hebben gewonnen en nu dus naar de playoffs gaan. Verder was het uiteraard weer erg koud tijdens de game maarja daar raken we inmiddels een klein beetje aan gewent. Zaterdag zou ik met een paar meiden uiteten gaan en daarna een sleepover bij ons thuis doen voor m’n verjaardag maar op het laatste moment zeiden veel meiden af en ging het niet meer door, erg jammer want ik had me er echt op verheugd. Dit viel daarom ook even zwaar maar uiteindelijk heb ik een heel goed gesprek gehad met Christian en Tricia over wat me allemaal dwars zit de laatste tijd en dat heeft wel geholpen. Zondag cheers voor cheerleaden geoefened want volgende week zaterdag is m’n try-out voor cheerleaden. ‘S avonds dacht ik even een relaxend warm bad te nemen wat iets anders liep dan verwacht aangezien Audrey ook al een bad had gehad dus halverwege werd het water koud wat ik niet doorhad totdat ik in bad wilde gaan maar er toen achterkwam dat het water lauw was, niet echt m’n plan. Uitendelijk 2 grote pannen met water gekookt en die erbij in gegooit wat wel wat hielp maar volgende keer neem ik een bad voordat iemand anders dat doet!

Reacties

Reacties

Mam

Wat fijn om je verhalen te lezen. En wat jammer van je sleepover. Er rust geen zegen op deze verjaardag lijkt het. Volgend jaar halen we het in hoor schat! ?? en hoe dan ook, je bent straks wel 18!!!! Yessss??

Oma

Lieve schat, het valt nog niet mee voor je. Je had je er zo op verheugd. Maar het komt wel goed. Morgen ben je al 18 jaar. Ik ben het met Mama eens, volgend jaar een grote verjaardag!!!??

Isis

Helemaal mee eens! We gaan als je terug bent een super feest geven, en meteen mijn verjaardag erbij vieren??? ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!