inez-in-amerika.reismee.nl

Pumkin Festivals

Woensdag kwam ik er achter dat ik 2 rehearsals in fall break had gemist en dat we vanaf nu elke dag rehearsal hebben tot de show wat me niet echt opvrolijkte omdat ik de rehearsals niet heel leuk vind maar goed het is maar voor een week. Donderdag dus ook rehearsal en daarna door naar de verjaardag van Christian z’n moeder. Ik vind Christian z’n familie erg leuk dus dat was gezellig. Vrijdag weer een football game en deze keer was ik met mn 4 lagen kleding aan iets beter voorbereid op de kou, tenminste dat dacht ik. Zelfs met 4 lagen kleding aan en een deken om was het nogsteeds heel erg koud toen het ook nog eens super hard begon te regenen. De football game zelf was wel erg leuk want het was senior night wat betekend dat dit dus de laatste home game is en we hadden gewonnen waarna we aan het einde van de wedstrijd met de hele student section het veld op rende naar de football spelers toe. Zaterdag met Caitlin naar een pumpkin festival, veel groter dan verwacht met foodstands, attracties, kraampjes, een animal petting zoo en natuurlijk heel veel pompoenen. Daarna uit eten met de buren bij een wat chiquer restaurant (wat voor ons gewoon een normaal restaurant is maar goed), erg gezellig en ook erg lekker want deze keer was het dus geen fastfood maar gewoon goed, gezonder en lekker eten. Zondag m’n eerste rijles van Tricia! Rondjes gereden op een parkeerplaats, oefenen met inparkeren en het laatste stukje naar huis gereden. In het begin vond ik het best wel spannend en was daarom ook wel zenuwachtig maar het ging best goed en ik vond het ook erg leuk. Eind van de middag naar een ander pumpkin festival maar nu met het hele gezin. Deze keer ook echt pompoenen gehaald die we volgende week gaan carven. ‘S avonds pizza gehaald en bij de buren de football game gekeken. Daarna heel lang met Jinthe gefacetimed om weer even bij te kletsen. Heel erg fijn om met iemand te kunnen praten die in precies dezelfde situaties zit en meteen weet wat je bedoeld en hoe je je voelt, daardoor voelt het wat minder alsof je er alleen voorstaat. Na bijna 4 uurbellen hebben we om 1 uur ‘s nachts toch maar opgehangen en zijn we gaan slapen aangezien we die dag naarna ook gewoon weer naar school moesten...

Reacties

Reacties

Jinthe

Gelukkig was het voor mij geen 1 uur maar 11 uur ;)

Jan

Weer leuke verhalen! Jij en Jinthe doen het daar goed hoor. Gaan goed om met alle ups&downs. Niet altijd even makkelijk. Vooral genieten van de mooie momenten. Love you!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!