inez-in-amerika.reismee.nl

17 t/m 30 september

Dinsdag eindelijk de foto’s voor op m’n kamer uitgeprint, nu heb ik eindelijk niet meer de foto’s van vreemde mensen in m’n fotolijstjes hangen, stap 1 om deze kamer echt mijn kamer te maken. Woensdag was ik ‘s avonds alleen thuis dus moest ik ook voor m’n eigen eten zorgen, ik dach ik ga voor makkelijk en maak een pizza totdat ik tot de ontdekking kwam dan ik niet wist hoe de oven werkte. Wat doe je dan? Je buurmeisje facetimen en haar via de telefoon laten vertellen wat je moet doen. Eindstatus: de pizza is gelukt! Donderdag weer rehearsal en daarna bij thuiskomst was er een leuke verassing, een pakketje van thuis! Alvast wat dingen die ik was vergeten, extra lenzen en wat sinterklaasspullen zoals pepernoten en taaitaai waarvan ik niet weet of die sinterklaas gaan halen maar we zullen zien. Vrijdag weer een football game en zaterdag Oktoberfest. Blijkbaar is Cincinnati gesticht door Duitsers en daardoor hebben ze du sook een Oktoberfest hier en het is ook nog een van de grootste. Daar hebben we schnitzel en een bratdworst gehaald en heb ik een deep fried peanut butter and jelly sandwich geprobeerd, klinkt heel raar maar was tot mijn verbazing nog best lekker. Daar kwamen we ook nog Christians broer en zijn verloofde tegen waarvan we over 2 weken de bruiloft hebben. Beetje jammer dat het regende maar verder een erg gezellig familie uitje. Zondag samen met Christan en de meiden en een deel van Christians family naar het park in de buurt, daar een rondje gelopen en een nieuwe sport/spel geleerd en gespeeld namelijk frisbee golf.

Maandag heb ik eindelijk mn lampjes voor mn kamer gehaald waardoor ik mn fotos op mn kamer kon ophangen, dat was stap 2, het begint nu steeds meer echt mijn kamer te worden. Dinsdag en donderdag weer rehearsal en donderdag ook naar de volleybal wedstrijd kijken, deze keer stond het namelijk in het thema van breast cancer awareness. Vrijdag facetimen er moeten namelijk tickets geboekt worden want bram komt volgend weekend langs!! Daarna weer een football game, deze keer uit tegen Talawanda en het thema is beach-out. Erg leuk als het lekker weer is maar als je aan het facetimen bent met mensen van thuis en je tegelijkertijd ook aan het klaarmaken bent voor de game en daardoor vergeet het weer te checken dan wordt het toch een vrij koude avond als je met 18 graden in je hawaien shirt en kort broekje staat, gelukkig hadden we wel gewonnen. Zaterdagavond naar een festival met 3 andere meiden, niet wetende dat het alleen country muziek was, maar het was best wel leuk en daarna mn eerste echte amerikaanse sleepover. Ze doen hier niet aan matrassen op iemands kamer leggen maar iedereen slaapt gewoon samen in de basement. ‘S ochtends ook nog een lekker amerikaans ontbijt met pancakes, erg gezellig. ‘S middags was de homecoming parade, elk leerjaar maakt een float in een bepaald thema en een aantal sporteamst doen dit ook en dan lopen ze allemaal samen achter elkaar aan met de band door een straat heen en gooien de genomineerden voor homecoming king en queen (van elk jaar 2 en van seniors 4) snoep naar de kinderen die kijken. Daarna hadden we powder puff. Er zijn dan 4 teams bestaande uit alleeen maar meiden, seniors, freshmen, sopthmores en juniors en deze teams gaan tegen elkaaar american football spelen, erg grappig aangezien de meeste meiden niet zo veel verstand hebben van american football. Ons team was een grote chaos en het is een wonder maar we hebben wel gewonen!

Reacties

Reacties

Mam

Klinkt echt heerlijk super Americans. Allemaal dingen die je hier niet zult meemaken. Geniet er van!! Heerlijk om je verhalen te lezen??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!