inez-in-amerika.reismee.nl

4 t/m 16 september

Voor als jullie het nog niet wisten, ik zit in de musical en dinsdag was daarvoor de eerste rehearsal. Elke dinsdag en donderdag van 3 tot 5 is er een rehearsal. De eerste 2 zijn nog wel wat saai het is namelijk alleen een script readthrough. Vrijdag weer een football game, deze keer uit. Ruim een uur vertraagd door regen en onweer en we hebben ook nog eens verloren maar we waren er wel om ons team te supporten! Ook erg grappig als je met 4 andere meiden in een auto zit te wachten tot dat de regen voorbij is en je ineens wordt gebeld door een vriendin uit nederland, de gezichten van die meiden in de auto toen ik nederlands begon te praten tijdens het bellen waren erg vermakelijk. Zaterdag eerst met de vreindengroep thuis bellen die allemaal samen waren en daarna Sushi eten met Miriam en Kaylee. Miriam is dus die exchange student van 2 jaar geleden en Kaylee was de beste vriendin van de exchange student het jaar voor Miriam, het was een erg gezellige avond.

Maandag samen met Caitlin Miriam en Ike (het vriendje van Miriam) eten bij Canes, het lievelingsrestaurant van Miriam. Erg gezellig en lekker. De rest van de week was vrij saai aangezien ik 3 dagen ziek in bed heb gelegen. Niks ernstigs gewoon griep en koorts, maar wel erg vervelend. Donderdag middag ging het weer wat beter dus vrijdag weer naar school. Vrijdag ook meteen weer een footballl game, die we eindelijk weer hebben gewonnen. Zaterdag werd ik om 8 uur uit mn bed gebeld door mijn lieve vriendinnen die samen op mijn kamer een film zouden gaan kijken en even waren vergeten hoe veel tijdsverschil we hebben toen ze dachten kom laten we Inez gezellig facetimen. Ondanks dat ik een beetje moe was, was het wel erg leuk. Daarna op de fiets ijsjes halen met Caitlin en Audrey, altijd erg fijn als je knieen boven het stuur uitkomen tijdens het fietsen. Ook erg apart hoe de mensen hier geen helmen dragen als ze op motor rijden maar wel als ze gaan fietsen. Daarna hadden de meiden allebei een verjaardagsfeestje dus ben ik alleen met Christian en Tricia ergens gaan eten, ook wel grappig voor een keer. Zondag weer naar jungle jams want al het nederlandse eten wat we hadden was inmiddels op dus er moest nieuwe gehaald worden. Toen we terug waren nog gezellig samen met Christian, Audrey en Caitlin een paar spelletjes gespeeld en toen was de week alweer voorbij.

Mam

Leuke blog! Leuk dat je al goede vriendinnen hebt?
Je vergeet trouwens nog te vertellen dat je Amerikaanse familie de Nederlandse hagelslagpakken aan de bovenkant openscheurden. Huh? Zat er een lipje????

Oma Nieboer

Genoten van je blog. Dikke kus. Liefs Oma